» » Facebook'ta Reklam Vermek Detaylı Resimli Anlatım

Öncelikle Facebook hesabınıza giriş yapın. Hesabınıza girdikten sonra sayfanın altında Reklamlar sekmesine ya da sayfanızın sağ tarafında Reklam Oluştur sekmesine tıklayarak reklamlar sayfasına gidin. Ya da Facebook Reklamları adresinden sayfaya ulaşabilirsiniz. Sonraki adımları aşağıdaki resimleri takip ederek yapabilirsiniz.
Aşağıdaki resimde Destination bölümünde üç farklı şekilde yapacağınız reklamları görebilirsiniz. Bunlar;
•   Harici URL ile satış ortağı olduğuz ürünün ya da kendi sitenizin reklamını yapabilirsiniz.
•   Sayfalar ile yöneticisi olduğunuz Facebook sayfalarının reklamını yapabilirsiniz.
•   Uygulamalar ile de geliştiricisi olduğunuz Facebook uygulamalarının reklamını yapabilirsiniz.
1 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
Biz sosyal medyayı satış ortaklığı için kullanacağımız için ürün reklamı yapacağız. Bunun içinde Harici URL seçeneğini seçeceğiz. Eğer pazarladığınız ürün için Facebook sayfası açar ve ürünü o sayfadan tanıtmaya başlarsanız, reklamını yaptığınız ürün daha çok kişiye yayılır. Sayfanın reklamını Destination bölümünde sayfalar seçeneğindeki ilgili ürün için hazırlamış olduğunuz sayfayı seçerek yapabilirsiniz. Bu seçenekte reklam yapacaksanız tür olarak sponsorlu haberler ile haber türü olarak da Sayfa Beğenme Haberi seçeneklerini seçmenizi öneririm. Böylece reklamın altında “XXX arkadaşınız bu sayfayı beğendi” uyarısı ile “beğen” butonu çıkacaktır. Beğen butonuna bastıkları anda sayfanızı beğenmiş olacaklar ve ilerleyen günlerde siz sayfanızda paylaşım yaptığınızda bu kişilerin duvarlarında yaptığınız paylaşım görülecektir. Böylece reklam yapacak kitleye ücretli reklam vermeden ulaşmış olacaksınız. smiley Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM) Harici URL seçeneğinde reklamını yapacağınız ürünün satış ortağı linkini aldıktan sonra aşağıdaki adımları yaparak reklamını yapabilirsiniz. Ben örnek olarak; Pembe Maske ürününün reklamını gösterdim. Sizde seçtiğiniz ürüne göre aşağıdaki adımları yapabilirsiniz.
2 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
3 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
4 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
5 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
6 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
7 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
8 Facebookta Reklam Vermek (RESİMLİ ANLATIM)
Reklamınız Facebook tarafından incelenip onaylandıktan sonra belirttiğiniz tarih ve saatte yayınlanacaktır. Reklamınız yayına girdikten sonra günlük reklam istatistiklerinizi inceleyerek bütçenizi kontrol edebilirsiniz. Son olarak Facebook Reklamları ile ilgili detaylı ve resmi bilgiyi Facebook Yardım sayfasında (tıkla incele) bulabilirsiniz.
UYARI: Facebook, son zamanlar hesap çalınmaları yüzünden kredi kartları konusunda hassas davranıyor ve çoğu kişinin kartlarını kabul etmiyor. Bunun çözümü ise  Facebook hesaplarınızın telefon onaylı olması, Facebook hesabınızın ismiyle kredi kartınızın ismi aynı olmalıdır. Yani (hesabınız Ali Yücel ise kartınızın üzerindeki isim de Ali Yücel) olmalıdır. Bunlara dikkat ederseniz herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız. Ayrıca sanal kartınızı kullanacaksanız kartın içerisinde 5-10 TL bakiye olmasına dikkat edin. Facebook kartı doğrulamak için kartınızdan 1,1 dolar çekecektir. Son olarak sanal kart değil de normal kredi kartı kullanan arkadaşlar ise günlük reklam bakiyelerini kontrol etsinler. Çünkü; Facebook kullandığınız kupon bakiyesi bittiğinde sizi uyarmadan kartınızdan çekim yapmaya devam ederek reklamınızın yayınlanmasını sağlar.Diğer yazılarımda görüşmek üzere...

Yazar Unknown

2013'ten beri yayında olan teknocihangir tüm hızıyla tekrar sizlerin hizmetinizde.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

1 Yorum Bırak!