» » Wolfteam Bedava Çarlar Güncel 2013


wolfteam çar



Wolfteam Hesapların Özellikleri

1. Sahipsiz Hesaplar.
2. Güncel Çalışan Hesaplar.
3.Hediye kutusu 5 - 15 Sayfa (Hepsinin)
4. Hepsinin KDleri Yüksek.

Evet arkadaşlar özelliklerini anlattım.Buraya yazmadım herkese lazım olmayabilir.Ama girenler var diye.Metin belgesi açıp oraya hepsini yazdım. ID, Şifre, ve Özelliklerini Sıraladım.Şunu kesinlikle aklınıza sokmayın. Benim çarlar değil. Hani düşünürsünüz ya msnden değiştiririm diye... Lazım olanlar girsin oynasın oyununu.Ben  1tane hesap sildim ve onu ben kullanıyorum çok beğendim :)) RARDAN metin belgesini açıp bakabilirsiniz.Şifreleri değiştirmek size kalmış...
Haa unutmadan sunuda soyliyeyim ;
RARin icinde sadece metin belgesi var.Dosya.TC den  upload ettim.TXT Belgeli kabul etmiyordu.Bende RARin İcine attım. KESİNLİKLE Keylogger, Virüs vs . diye program yoktur. İsteyen indirir,oyununu oynar.Her neyse fazla uzattım , Kolay Gelsin İyi Oyunlar !

RAR PASS: teknocihangir.blogspot.com

Yazar Unknown

2013'ten beri yayında olan teknocihangir tüm hızıyla tekrar sizlerin hizmetinizde.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 Yorum:

  1. lütfen yardım edin rar şifresi ne açamıyorumki hileyi falann lütfen yardımm :(

    YanıtlaSil
  2. ya olmuo lütfen winwar sifresi ne

    YanıtlaSil