» » » » » Wolfteam Cold Hack İndir Bedava 2013

Cold hack bedava indir, cold hack 2014, cold hack satın al, full cold hack



ColdHack Nedir?

-ColdHack oyun zevkini 5 kat daha fazla arttıran, oyunda kullanabilceğiniz OG'lerin deyimi ile hiledir.

-Ancak size bunu hile olarak düşünmek yerine günümüzde oyuncuları sömüren Joygame firmasının çok pahalı silahlarını almak yerine bu hilede 2 ayda bir vereceğiniz 50 TL ile oyunun kralı olmanız ve tüm eşyalara sahip olmanız hedeflenmektedir.

Nasıl çalışır?

-Hilemiz HWİD yani Hardware İD sistemi ile çalışır, şöyle düşünün ki;
Sadece sizin bilgisayarınız harddiski ile çalışan ve başka bir bilgisayarda aktif edilmediği sürece çalışmayan bir sistem.

-Başka bilgisayara geçmek için 3 hakkınız vardır, yani 3 kere HWİD reset hakkı bu aylık olan bir sistemdir.

-Hile için aynı zamanda kullanıcı adı ve şifre sistemi de kullanılmaktadır.

-Hileyi açtıgınızda oyun içinde bir menu açılır bu menuden ayarlarınızı yapabilirsiniz.

Teknik destek?

-Hileyi aldıgınız zaman size verceğimiz özel forum rankı sayesinde 
özel kategorimizden 7/24 professional ekibimizden kaliteli bir destek alabilir sorunlarınızı çözebilirsiniz.




[Resim: 3OZqD.jpg]

•Inventory Hack (Envanter Hack)
•Ghost Hack (Görünmezlik)
•Wallhack (Duvardan düşmanı görme)
•Aimbot (Otomatik kafaya nişan)
•Fly Hack (Uçma hack)
•ESP (Düşman isimlerini görme)
•Box ESP (Düşmanı kare içinde gösterme)
•No Fog (Sisli görüntüyü kaldırır)
•No Recoil (Şarjör değiştirmeye gerek kalmaz)
•No Spread (Mermileriniz dağılmaz)
•No Fall Damage (Düştüğünüzde canınız azalmaz)
•No Clip (Duvardan geçebilirsiniz)
•Anti gravity (Yer çekimini kaldırır)
•Instant Respawn (Ölünce hemen doğarsınız)
•Respawn where died (Öldüğünüz yerde doğarsınız)
•Infinite Ammo (Sınırsız cephane)
•Speedhack (Hız hilesi)
•Jump Hack (Zıplama hilesi)
•Teleport Hack (Işınlanma hilesi)
•Rapid Fire (Saniyede 100 mermi)
•Perfect Ms (Lag olmadan odalara girebilirsiniz)
•SP Hack (Oyunda SP 'niz 2500 olur)
•Anti-Hwid Ban (Hwid Ban yemezsiniz !)
•Windows XP 32/64 Bit, Windows 7 32/64 Bit ve Windows 8 32/64 Bit İşletim Sistemlerinde Sorunsuz Çalışır.
•Softnyx's WolfTeam (WIS), Joygame WolfTeam Turkey (WTS), Joygame WolfTeam Arab (WTA), TCI WolfTeam China (WCS), Softnyx's WolfTeam Latino (WLS) ve WolfTeam Brasil (WPS) Sunucularını Destekliyor.





Tanıtım Videosu










Tanıtım Görüntüleri



[Resim: k9t3u.jpg]



güncel cold hack wolfteam




güncel cold hack wolfteam



güncel cold hack wolfteam




güncel cold hack wolfteam


cold hack indir full






ÖNEMLİ !
BYPASS'A GEREK YOKTUR.YENİ GÜNCELLEMEYİ YUKARIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ.






Yazar Unknown

2013'ten beri yayında olan teknocihangir tüm hızıyla tekrar sizlerin hizmetinizde.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

71 Yorum:

  1. Hile güzelmiş çalışırsa fenasın adminn :DD

    YanıtlaSil
  2. Cold Hack Hilesi herkes arıyo bence paylaşmasaydın satardın :D

    YanıtlaSil
  3. yaptım beyler çalışıyooo

    YanıtlaSil
  4. fena beyler çalışıyor

    YanıtlaSil
  5. HELAL OLSUN !

    YanıtlaSil
  6. bypass nasıl kullanacam ban yememek için işi garantiye alıyım ?

    YanıtlaSil
  7. Kardeş ben zaten orda anlattım yazıyor.

    YanıtlaSil
  8. la nasıl yapılcak

    YanıtlaSil
  9. Anlattım ben

    YanıtlaSil
  10. ben masaüstüne çıkartıyorum ve tıklıyorum açılmıyor

    YanıtlaSil
  11. kardeşim ben hileyi yukledim oyuna girmeden once calıstırdım wolfteamı actım oyuna girdim ancak instert tusuna basıyorum hile menusu gelmiyor lutfen yardım

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar bypass kullanamıyorum naısl kullanılıcagını anlatırmısnız

    YanıtlaSil
  13. nasıl açacam hileyi yav

    YanıtlaSil
  14. VİRÜS PROGRAMI YÜZÜNDEN HİLEYİ İNDİREMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ ?

    YanıtlaSil
  15. Virüs Programını kapat

    YanıtlaSil
  16. çaliştiriyourm ama bi pencere yada sekem gelmiyo

    YanıtlaSil
  17. çalısırsa varrya sana olimpiyat hariç istediin kutuyu yolarım olm

    YanıtlaSil
  18. ADMİN AÇIYOM HİLEYİ BİLGİSAYAR WİN 7 AÇIYOM HİLEYİ Bİ PENCERE FELAN GELMİYOR

    YanıtlaSil
  19. @Kübra

    Dosyayı açıktan sonra BYPASS ı aç ondan sonra Insert tusuna bas panel gelecektir.Yapamadıysan facebook ver.

    YanıtlaSil
  20. Tamam Facem kardeşimnkini versem olurmu?
    Buyur Saol https://www.facebook.com/klasik0h?ref=tn_tnmn eklermisin

    YanıtlaSil
  21. @Kübra Hile Güncellenmiştir. Bu adresten indirebilirsiniz ; http://teknohile.blogspot.com/2013/09/cold-hack-indir-download-wolfteam-hile.html

    YanıtlaSil
  22. Peki ama nasıl aktif olacak bayypası açıp neye basacaksın lütfen yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  23. Bna Lütfen Yardım edermisin hileyi indirdim yenisini gene aynı oluyor lütfen yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  24. bu hile ıd ve şifre istemiyor mu

    YanıtlaSil
  25. BYPASS GÜNCELLENMİŞTİR http://bc.vc/lvAJJg GİREREK VİDEOLU ANLATIM VARDIR.

    YanıtlaSil
  26. önce wolfamı bypasımı açacaz

    YanıtlaSil
  27. admin bide site verdin yhaaa oraya giriyom video gizlidir diyor bni faceden eklermisin kardeşimnkini versem

    YanıtlaSil
  28. https://www.facebook.com/klasik0h Budur yardımcı olursan sevinirim <3

    YanıtlaSil
  29. admin sende team speak varsa eğer bnim bilgisayrıma bağlana bilirmisn

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar bakın admini verdğini dosya linki kırık ben indiremedim

    YanıtlaSil
  31. baypass yaptim yönetici çaliştir dedim sonra ne yapcam

    YanıtlaSil
  32. hee bide yönetici çaliştir dedim Ekran filan gelmedi önüme windows7 32 bit benimki

    YanıtlaSil
  33. @Kübra

    Bilgisayarının Kullanıcı Hesabındaki adını verirsen yardımcı olabilir , bilgisayarına teamwiewer'den bağlanabilirim.

    @Furkan

    Bu ikinci soyleyişim ;
    Dosya Linki Kırık Değildir.

    YanıtlaSil
  34. yusuf bende verebilir miymi teamwinner

    YanıtlaSil
  35. 184 786 867 ıd şifre 7912 ben furkan

    YanıtlaSil
  36. Sen daha indiremiyorsun ,indir yapamadıysan www.teknohile.blogspot.com'dan konuyla ilgili yorum at

    YanıtlaSil
  37. Tmm da team wiwer indircem deilmi

    YanıtlaSil
  38. dosyayi indirdim yusuf teamwinnerda verdim bana yapiverir misin kardeşim lütfen

    YanıtlaSil
  39. nerde kullanıcı adı team wiwerin

    YanıtlaSil
  40. @Kübra Bilgisayarın ismi diyorum.

    YanıtlaSil
  41. *** BU KONU YOĞUNLUKTAN DOLAYI CEVAPLARA KAPALIDIR *** www.teknohile.blogspot.com ***

    YanıtlaSil
  42. Çok iyi bi adminsin başka bir admin olsa yapmaz ilgilenmez hileyi verir hiç ardım olmaz

    YanıtlaSil
  43. bağlan
    293 726 271 şifre 4529

    YanıtlaSil
  44. @Kübra ve Tüm Okuyucular :

    WTS Cold Hack G3 Fixlendiği ve Güncelleneceği belirtilmiştir.Cold Hack G3 Fix 2 Çıkacaktır. teknohile.blogspot.com'da olacaktır.Bu yuzden dolayı özür diliyoruz.

    YanıtlaSil
  45. Ne zmana cıkabilir acaba

    YanıtlaSil
  46. 3 Gün İçine Paylaşmayı Düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
  47. Hile Güncellenmiştir. www.saglamhile.blogspot.com'dan indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  48. naisl ypacam yine gelmedi menü

    YanıtlaSil
  49. ulan yavşak herif indirdim açılmıyor lan şimdi görev yöneticisi açılmıyor indirmeyin beyler virüs bu

    YanıtlaSil
  50. furkan kardeşim söylermisin nasıl yapıtın

    YanıtlaSil
  51. bende şimdide görev yöneticisi açılmıyor

    YanıtlaSil
  52. ya birisi nasıl yapıcamı söyleyebilirmi yönetici olarak açıyorum masaüstünde de oyundada inserte basıyorum tık yok ya

    YanıtlaSil
  53. @Mualla sorumluluk hileyi kullanan kullanıcıya aittir.Lütfen uslubunuza dikkat ediniz.Hileyi bir çok kişi kullanıyor. Panelde sıkıntı var.

    YanıtlaSil
  54. admin şu cold haci güncelleyin

    YanıtlaSil
  55. admin indirme sayfasında ( dosya tc ' de) dosya bulunamadı diyor lütfen yardım ettt.

    YanıtlaSil
  56. bu yalancı !!!! alın gerçek ; http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=7&cad=rja&ved=0CD8QFjAG&url=http%3A%2F%2Fkahramanpatates.blogspot.com%2F2013%2F09%2Fwolfteam-cold-hack-g3-indir_5.html&ei=Ri3tUsLZJImp7AalsICYBQ&usg=AFQjCNGzIU5mJyGnKr8sPve_Rd_nurg-sg

    YanıtlaSil
  57. ADMİN LÜTFEN YARDIM DOSYA BULUNAMADI DIYO BURDAN BANA ULAŞABILIRSIN ACİL:www.facebook.com/DoguKral

    YanıtlaSil
  58. Hangisine Basacam İnecek indiremiyom

    YanıtlaSil
  59. Dosya bulunamıyor diyor amkk

    YanıtlaSil
  60. yapamadım ben

    YanıtlaSil
  61. kardes lınk yenılermısın

    YanıtlaSil