» » Adobe Photoshop CS5 Full Katılımsız İndir

photoshopcs5
  Adobe Photoshop CS5 Programı benim kullandığım, oldukça güzel diğer sürümleri gibi kasıntı olmayan ve gerçekten photoshop özelliklerini hakkıyla yerine getiren bir programdır.
  
  Neden diğer  sürümler gibi kasıntı değil sözüm dikkatinizi çektiyse eğer, bu verdiğim programda diğer photoshop sürümleri gibi lisans sorununuz yok. Sadece setupa tıklayıp katılımsız bir şekilde kurulmasını bekleyeceksiniz.Boyutununda düşük olması benim için +1 lik bir durum.Bazı kallafi özellikleri kaldırılmış olabilir düşüncesindeyim. Boyutu ve görünümü bende bu izlenimi bıraktı.

  Benim gibi fazla derin photoshop deneyimi olmayan arkadaşlar bunu rahatlıkla indirebilirler.Sözlerimden yola çıkarak kısıtlanmış bir photoshop düşünmeyin kesinlikle, ben hiç bir eksiklik görmedim programda ve uzun süredir kullanıyorum.Rahatlıkla indiriniz...
Boyut : 120 MB
                                                                Programı İndir 

Alıntıdır..

Yazar Unknown

2013'ten beri yayında olan teknocihangir tüm hızıyla tekrar sizlerin hizmetinizde.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

1 Yorum Bırak!